tirsdag 17. juni 2008

Mål 1

Foreløpig har jeg et mål om å gå ned 1 kg hver uke. Jeg vil begrense bruk av saus, smør og dressing. Ellers skal jeg innta alkohol maks en dag i uken. Godteri er lov maks en dag i uken. Heretter er frukt, nøtter og bær min kos. Hvis jeg går ned forventet vekt eller mer hver uke skal jeg belønne meg selv. Hvis jeg går ned mindre enn forventet hver uke må jeg inndra ukens tillatte alkohol og godteri. Jeg må være streng og urettferdig mot meg selv!

Altså ser målet for de neste fem ukene slik ut:
Uke 25:
Vekt: 82,2 kg
Begrensninger:
Ingen alkohol
Ingen saus/smør o.l.
Mål: Gå ned 1 kg til neste veiing

Uke 26:
Vekt: 81 kg
Begrensninger:
Ingen alkohol
Ingen saus/smør o.l.
Mål: Gå ned 1 kg til neste veiing

Uke 27:
Vekt: 80 kg
Begrensninger:
Ingen alkohol
Ingen saus/smør o.l.
Mål: Gå ned 1 kg til neste veiing

Uke 28:
Vekt: 79 kg
Begrensninger:
Ingen alkohol
Ingen saus/smør o.l.
Mål: Gå ned 1 kg til neste veiing

Uke 29:
Vekt: 78 kg
Begrensninger:
Ingen alkohol
Ingen saus/smør o.l.
Mål: Gå ned 1 kg til neste veiing

Uke 27 er vi på sørlandshytten vår. Da blir det ingen blogging og det er stor fare for is og vin. Men jeg tar med vekten og følger med!

Ingen kommentarer: